A villanykörte összeesküvés

  • Előző
  • Zoom
  • Következő
643
Készült ekkor 2020 június 11
133 embernek tetszik, 195 embernek nem tetszik

Leírás

A fogyasztói társadalom három alappillére: a reklám, a tervezett elavulás és a hitel. A mostani generációknak úgy tűnik csupán annyi szerepe van az életben, hogy minél több hitelt vegyen fel, hogy olyan dolgokat vásároljon vele, amire nincs szüksége. Ennek szerintem nem sok értelme van. A gazdasági növekedés társadalmának kritizálói rámutatnak, hogy ez hosszú távon fenntarthatatlan, ugyanis égbekiáltó ellentmondáson alapul. Aki azt hiszi, hogy a végtelen növekedés fenntartható egy véges bolygón, az őrült, vagy közgazdász.

Kulcsszavak

Kiterjesztések

Tevékenység

Back to Top

Kapcsolat

Ha üzenetet szeretne küldeni a szerkesztőnek, töltse ki az űrlapot!

Események

Események nem találhatóak